Společenská odpovědnost, známá také pod anglickou zkratkou CSR (Corporate Social Responsibility), se stala v posledních letech velice často skloňovaným termínem. Společensky odpovědné chování, udržitelné podnikání a podobné výrazy už v současnosti "zdobí" webové stránky většiny společností.
Bohužel se často jedná jen o prázdné pojmy, aby si společnosti tzv. odškrtly políčko. Jedním z marketingových triků některých společností bývá i tzv. greenwashing, kdy organizace šíří určitou dezinformaci za účelem prezentovat sebe sama jako odpovědnou společnost v rámci životního prostředí a ekologie.
Neradi bychom se tady oháněli prázdnými termíny, cizími slovy a zkratkami, kterým obyčejný smrtelník převážně nerozumí. U nás v DACHDECKERu věříme, že činy řeknou více než tisíc slov. Rádi bychom proto pojali společenskou odpovědnost a její prezentaci po svém a v této části našeho webu bychom se s Vámi chtěli podělit o příběhy a přímo Vám konkrétně ukázat, co děláme a o čem si myslíme, že má opravdu smysl.
A co my?
Naší hlavní obchodní činností je prodej střešních materiálů - to asi víte, pokud jste se dostali, až na naše stránky. Stejně tak jako věříme, že pouze kvalitní materiál, který je kvalitně a správně použit může vytvořit kvalitní a bezpečnou střechu, tak si také myslíme, že v dnešní době žádná firma nemůže fungovat jen a pouze na základě své hlavní obchodní činnosti. Prostředí, ve kterém podnikáme, lidé, se kterými obchodujeme, ale i lokální komunity jsou zkrátka součástí celého procesu. A jeden bez druhého bychom nefungovali.
Co tedy děláme my jako DACHDECKER kromě toho, že už přes 30 let prodáváme vše pro Vaši střechu? Pojďme to rozdělit do 3 odvětví, podle toho, pro koho to děláme:
- Pracovní prostředí - aneb "co děláme pro naše kolegy a kolegyně"
- Místní komunita - aneb "co děláme, protože prostě věříme, že to pomůže"
- Životní prostředí - aneb "co děláme, aby tady (nejen) lesy byly i pro naše pravnoučata"